21 Kasım 2012 Çarşamba

Contact ( Film ) Alıntılar

Contact ( Film ) Alıntılar

Evrende sadece biz varsak evrende bu kadar yer boşuna oluşmuş
Ben teknolojiye karşı değilim doktor,yalnızca insanlık gerçeğinin hafife alınmasına karşıyım
Bana kabilesi olmayan kabile adamı diyebilirsin
Göğe ilk baktığımda yalnız olmadığımızı hissettim
Hayatınızda bir defa geri adım atıp büyük resme bakın
Bilim var teknoloji var diye biz daha mı mutluyuz sizce?
Biz şu an tarihin herhangi bir döneminden daha yalnız hissediyoruz kendimizi
Matematik tek evrensel dildir
Sadece tatil giderleri bölünsün diye yanımıza arkadaş alıyoruz bunlar yaşamımızdaki koca delikler
İyi birini gördüğümde tanırım
Belki yarın belki gelecek yıl belki asla
Bir kişi hangi kıstaslarla insanlığı temsil etmek için seçilir
Evrendeki varlıklarla karşılaşsaydınız ne sorardınız? Kendi kendinizi yok etmeden bu uygarlık düzeyine nasıl ulaştınız
Bende haklının yerlerde süründüğü bir dünyada yaşamak isterdim maalesef böyle bir dünya yok 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder